Maritime services
Trafikafdelingens åbningstider
Mandag - fredag kl. 6:00-17:00
Bestilling af maritime services:
24 timers vagttelefon
Fredericia Havn
trafik-fh@adp-as.dk
+45 7921 5020
Forretningsbetingelser 2024
ADPs generelle forretningsbetingelser er gældende fra 1. januar 2024.
Hvis du har spørgsmål til priser, kontakt da ADPs salgsafdeling:
CCO
Niels Christiansen
Tlf.: +45 2969 2035
Mail: nch@adp-as.dk
Miljø og sikkerhed
Vi tager hensyn til miljø og mennesker
I ADP er vi opmærksom på påvirkningen af nærmiljøet i vores mange operationer på havnene, og når vi udvikler havnenes arealer. Samspillet mellem by og havn er vigtigt, og vi respekterer, at vi som nabo til byområder bærer et ansvar for altid at være opmærksom på de faktorer, der kan påvirke vores omgivelser.
Driften af en havn kræver, at vi har fokus på energieffektive løsning, som bl.a. udmønter sig i udarbejdelse af miljøgodkendelser og ansvarlig håndtering af affald.
Medarbejdernes sikkerhed er første prioritet
Som medarbejder i ADP skal man føle sig sikker og tryg i sit arbejde, hvilket bl.a. betyder, at vi registrerer fx Near miss og sørger for at følge op på disse. Medarbejdernes trivsel og tryghed er altafgørende for, at de daglige operationer kan udføres tilfredsstillende og i henhold til ADPs standarder.
Energitillæg
Som følge af de forhøjede energipriser opkræver ADP er særligt omkostningsdækkende energitillæg. Det omkostningsdækkende energitillæg bliver beregnet på basis af et gennemsnit på el- og dieselpriser fra de første tre kvartaler i 2021.
For at kunne beregne de forhøjede omkostninger, der udgør energitillægget på hhv. el og diesel, har ADP udregnet en vægtet andel af de respektive kraners forbrug af el og diesel pr. time.
Energitillægget bliver offentliggjort her på hjemmesiden senest den 5. hverdag i hver tredje måned, før det implementeres til den første i den følgende måned, og vil blive beregnet, indtil priserne er tilbage på basisnivesu.